AANGENAAM! | Conference Matters
Team auditeurs van YOIN excellent meeting places

AANGENAAM!

Naast een nieuwe propositie, naam en inhoudelijk aanbod is het team auditeurs van YOIN excellent meeting places uitgebreid van 2 naar 6 personen. Enthousiaste professionals uit het vak die we graag aan je voorstellen. Want wie komt er over de vloer als jouw scherpe en ervaren sparringspartners voor de audit, om uiteindelijk het felbegeerde kwaliteitslabel te behalen?

Mariëlle Willems

Als je iets doet, moet je het goed doen. Dat is de persoonlijke overtuiging van Mariëlle; een overtuiging die ze graag deelt met organisaties die zich aansluiten bij YOIN. Mariëlle: “Je begint bij willen groeien, willen verbeteren, willen delen en willen geven. Deelname aan YOIN excellent meeting places zorgt voor die synergie en kan de hele organisatie uitdagen.”

Bedenk jezelf dat alles dat goed gaat, als vanzelfsprekend wordt beschouwd. Het valt pas op als het niet goed gaat. Daarom is continue aandacht voor kwaliteit belangrijk.

Simone Verdaasdonk

“Het YOIN kwaliteitslabel is geen leadgenerator voor de korte termijn. Het label betekent wél dat je aantoonbaar bezig bent met kwaliteit. Jezelf verbeteren als organisatie is voelbaar en zichtbaar voor je gasten en dat levert wel nieuwe leads op.”

Simone is sinds 2010 betrokken bij -toen nog- Vergaderhamers. Haar kritische houding en oog voor detail maken haar een gedegen auditeur. Ook zonder roots in de hospitality. “Misschien is dat juist wel mijn kracht,” zegt Simone.  Mensen terug in hun kracht zetten, is haar andere grote drijfveer als loopbaan adviseur. Ze benadrukt hoe belangrijk het is dat mensen lekker in hun vel zitten en fysiek gezond zijn. “Dat heeft onmiddellijk zijn weerslag op de kwaliteit van jouw bedrijf”

Sandra van den Berk

“Ik ben als auditeur een coach met een adviserende rol voor de locatie waar ik een audit doe. Ik kijk altijd hoe anderen het aanpakken, al mijn hele leven lang; die ervaring kan ik delen en daar halen we samen het voordeel uit.”

Volgens Sandra draait alles om klantvriendelijkheid. “Hoe mooi en goed geëquipeerd de locatie ook is; als medewerkers niet vriendelijk zijn, kun je inpakken. Vriendelijkheid zit in iemands karakter, maar is ook zeker te trainen. Het begint met bewustwording en die kom ik o.a. brengen”

Michiel Smilde

Het advies van Michiel Smilde voor iedere locatie: neem je medewerkers mee in jouw denken en doen. Het draait om hun kennis, kunde en enthousiasme. Of je nu de receptie bestierd of de techniek: iedereen moet denken en handelen vanuit mogelijkheden en kansen. Een opdrachtgever moet vertrouwen krijgen in de locatie en het gevoel hebben dat hij of zij zelf niet eens aanwezig hoeft te zijn. Dán heb je een excellente meeting place.

 

Annika van Stuivenberg

Samen met de locaties de markt naar een hoger niveau tillen en de branche -figuurlijk- laten groeien. Annika: “Daar is ieder locatie an sich natuurlijk al voortdurend mee bezig. Sterker nog: in mijn ogen loopt de eventbranche voorop als het gaat om innovatie. Juist daarom kunnen we elkaar versterken. Opdrachtgevers hebben keuze in overvloed. Je moet je onderscheiden in kwaliteit en innovatie. Met een kwaliteitslabel onderstreep je dit. Sterker nog: een kwaliteitsmerk kan een ijzersterke marketingtool zijn.”

Bianca Cuperus

“Omarm het kwaliteitsmerk en ga er voor de volle 100% voor. Betrek de hele organisatie erbij. Alleen dan kun je de kwaliteit in jouw bedrijf echt verbeteren. Met kwaliteit krijg je gasten, houd je gasten en zorgen gasten voor nieuwe gasten. Structureel en duurzaam, daar gaat YOIN excellent meeting places over.

Bianca werkt inmiddels 10 jaar als auditeur. Als auditeur deel je je kennis én verruim je je eigen kennis door bij veel bedrijven achter de schermen te kijken. Met een frisse blik maak je het verschil door locaties te wijzen op de details die zorgen dat het verhaal klopt.

Een auditeur weet bijvoorbeeld dat het gevoel van een ‘intensieve bijeenkomst’ het gevolg kan zijn van onvoldoende licht of een slecht klimaat. Degene die boekt is meestal niet dezelfde persoon als de gast die uiteindelijk op locatie aanwezig is. Hier heeft de locatie een belangrijke rol en daarbij helpen wij.

Meer over het team van YOIN excellent meeting places lees je via yoinexcellentmeetingplaces.com/nl/contact-amp-service/ons-team