Congressen

Accor Hotels werkt aan beste verkoopteam van Nederland

De commerciële organisatie van Accor Hotels Nederland moet over drie jaar de norm zijn in de hospitality wereld. Met deze ambitie start de hotelgroep een partnership met WTCH | Improving Performance.

Accor Hotels Nederland streeft ernaar de beste werkgever te zijn in de Nederlandse hospitality sector. De individuele ontwikkeling van de leden van het landelijk opererende verkoopteam maakt daarvan integraal onderdeel uit. Dat is de reden dat het commerciële talent van Accor niet langer incidenteel aan trainingen deelneemt, maar een intensief driejarig programma gaat volgen, Sales Training Pass genaamd. "Op die manier ontwikkelen zij zich tot Accor”s volmaakte verkoopprofessionals," zegt Renée Cohen.

Bijzonder aan Sales Training Pass is dat er gewerkt wordt vanuit verschillende perspectieven. In de eerste plaats vanuit het perspectief van de Accor klant. Afhankelijk van diens verwachtingen en eisen wordt bepaald hoe de ideale Accor verkoopprofessional eruit ziet. Vervolgens wordt gekeken vanuit het perspectief van Accor zelf: wat verwacht de commerciële organisatie van haar verkoopprofessionals?

Op grond van deze uitgangspunten wordt inzichtelijk hoe een verkoopmedewerker zich moet ontwikkelen om aan de verwachtingen van zowel de klant als die van Accor te voldoen. Dat biedt vervolgens de mogelijkheid om per klant vast te stellen wat voor de betrokken verkoopmedewerker het meest effectieve trainingsprogramma is.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief