AIM en Conference Compass sluiten strategisch partnership | Conference Matters

AIM en Conference Compass sluiten strategisch partnership

AIM Group International en Conference Compass hebben een overeenkomst gesloten voor een strategische partnership, die hun samenwerking als geprefereerde, niet exclusieve, partners versterkt. Beide bedrijven willen op deze manier de ontwikkelingssnelheid en effectiviteit van event-apps vergroten.

Sneller en efficiënter

‘Omdat digitale evenementen en communicatie-effectiviteit steeds belangrijker worden in onze markt, hebben we besloten om onze samenwerking met Conference Compass te versterken, zodat we klanten op een snellere en efficiëntere manier oplossingen kunnen bieden’, verduidelijkt Annalisa Ponchia, Director Customer Experience & Internationale Business Development van AIM Group. ‘Deze samenwerking zal ons helpen om oplossingen te ontwikkelen die beter aansluiten op de behoeften van de klant, eenvoudigere procedures volgen, minder tijd kosten en een concurrentievoordeel opleveren. Apps bieden tegenwoordig zoveel functionaliteiten dat het gebruik ervan verder gaat dan waarvoor ze oorspronkelijk waren bedoeld: we zullen onze klanten begeleiden om te ontdekken hoe ze met technologie hun potentieel kunnen versterken, ook als marketingtool en als ondersteuning voor live en online gebruikerservaring ”.

Appification

Conference Compass zal een Preferred Strategic Partner zijn voor alle bedrijven van AIM Group, maar zonder verplichte of exclusieve clausules. Dankzij deze overeenkomst gaan de bedrijven zich richten op appification, gamification en online interactie die zullen bijdragen aan het effectiever maken van digitale evenementen.
‘Meer dan ooit is technologie cruciaal om mensen bij conferenties en evenementen samen te brengen en hen boeiende ervaringen te bieden’, aldus Jelmer van Ast, CEO Conference Compass. ‘We zijn verheugd om door AIM Group te worden geselecteerd als hun geprefereerde strategische partner voor event-apps. Samen zullen we verenigingen en zakelijke evenementenplanners in staat stellen hun online en live publiek te boeien en om te vormen tot actieve gemeenschappen.’