American Express Global Business Travel breidt aanbod uit via partnership met Booking.com | Conference Matters

American Express Global Business Travel breidt aanbod uit via partnership met Booking.com

American Express Global Business Travel (GBT) heeft zijn online programma uitgebreid via een partnership met Booking.com. Hierdoor krijgen bedrijven en zakenreizigers toegang tot meer dan 2 miljoen accommodaties over de hele wereld.

Online bookingtool

Met behulp van hun online bookingtool (OBT) kunnen GBT-klanten en reizigers kiezen uit een breed scala aan overnachtingsopties, waaronder grote hotelketens, onafhankelijke hotels, niet-traditionele accommodaties, opties voor verlengd verblijf, en vervoer.

Extra kortingen

GBT’s relaties met grote hotelketens en externe reispartners bieden klanten toegang tot loyalty member rates en aanvullende kortingen op de geboden content. Met de uitbreiding van het programma hebben zij nu ook toegang tot speciale Booking.com-kortingen bij accommodaties over de hele wereld. Genius-tarieven van Booking.com zijn wereldwijd beschikbaar en bieden een besparing van minstens 10 procent op elke boeking. Ze verschijnen in OBT’s als ‘Genius Business’.

Wesley Bergstrom, GBT Vice President, Global Supplier Relations: “We zijn vastbesloten om klanten en reizigers toegang te geven tot het breedste scala aan accommodaties, zowel in aantal als in verscheidenheid, allemaal te boeken via OBT’s. Reizigers hebben geen reden om ergens anders naar een accommodatie te zoeken: ze kunnen alles vinden op één plek en hun accommodatie en vervoer bevestigen in één boeking. “