Apeldoorn Congresstad zoekt Accountmanager | Conference Matters

Apeldoorn Congresstad zoekt Accountmanager

Apeldoorn Congresstad is op zoek naar een commerciële Accountmanager die makkelijk verbinding maakt, voor een dienstverband van 20 uur per week.

Functieomschrijving Accountmanager

Het spreekt voor zich dat we van de accountmanager de kennis, ervaring en competenties verwachten die nodig zijn om op de juiste manier nieuwe klanten, congresaanvragen, dus omzet, binnen te halen. Je gaat op pad naar klanten, bezoekt beurzen en landelijke netwerk events met als doel Apeldoorn Congresstad op de kaart te zetten en leads te generen voor congressen en evenementen.

Verder houd je je bezig met social selling, je gaat actief op zoek naar leads en zorgt ervoor dat klanten naar Apeldoorn komen voor site inspecties. Focus van de accountmanager ligt op “live contact” in Apeldoorn, bij het netwerken en bij de klant.

Heel in het kort betekent dit dat je:

  • Werkt binnen een concreet verkoopplan met periodieke rapportages ter verantwoording van de resultaten
  • Nieuwe klanten benadert, beheert, adviseert en business mogelijkheden benut. De accountgroepen betreffen vooral zakelijke accounts met een vraag naar congres- en hotelaccommodatie (zalen en/of overnachtingen)
  • Werkt vanuit de buitendienst

Sollicitatie

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Bianca Cuperus op telefoonnummer 06 13 38 55 68 of via bianca@apeldoorncongresstad.nl. Ben je ervan overtuigd dat je de drive hebt om samen met ons de uitdaging aan te gaan? Stuur dan een motivatiebrief met cv naar support@apeldoorncongresstad.nl.