Congressen

Aristo Accommodaties wijzigt na 30 jaar haar koers

Aristo Accommodaties wijzigt na 30 jaar haar koers. "Voorheen was ons businessmodel gebaseerd op het verhuren van ruimtes. Voor de toekomst willen wij voor onze klanten graag dé persoonlijke partner zijn voor werken, leren en ontmoeten. Dat betekent ook dat onze gasten binnenkort bij ons kunnen flexwerken of even een uurtje vergaderen", stelt Monique der Kinderen, dochter van de oprichter van Aristo en sinds twee jaar aan het roer van het bedrijf. Deze maand is het precies 30 jaar geleden dat Aristo Accommodaties werd opgericht door de familie Der Kinderen in Eindhoven. Wat destijds begon met 14 vergaderzalen in het centrum van Eindhoven is inmiddels uitgegroeid tot drie volledig toegeruste accommodaties in Amsterdam, Utrecht en Eindhoven. Waar de focus altijd heeft gelegen op het zo optimaal mogelijk faciliteren van de meest uiteenlopende bijeenkomsten voor bedrijven, opleiders en evenementenbureau’s, is het familiebedrijf inmiddels een nieuwe koers ingeslagen. 

Monique der Kinderen: "De tijden van langlopende trainingen en grootschalige congressen met een lezingenprogramma liggen alweer ver achter ons. Tegenwoordig is het voorbereidende werk al gedaan via een e-learning omgeving en wordt een congresprogramma interactief ingevuld. Wij beschouwen de invloed van de voortschrijdende technologie zeker niet als vijand, maar zien daarin nieuwe kansen voor ons bedrijf om voor de toekomst die specialist te blijven".

"Ook al heb je beeld, geluid en kun je overal online zijn, er zijn nog zoveel situaties waarin het belangrijk is om elkaar in de ogen te kunnen kijken. De tools om te werken en met elkaar te communiceren veranderen, maar onze behoefte om elkaar te ontmoeten en sociaal bezig te zijn blijft. Het is aan ons om continu na te denken over hoe wij dat voor onze gasten optimaal kunnen faciliteren."

Voorbeelden van recente innovaties zijn (gratis) internet via glasvezel, de inrichting van vaste computerzalen, restyling van de locaties en de introductie van live-cooking in de restaurants. Aristo investeert daarnaast in een geheel nieuw reserveringssysteem en een online bookingstool. Bovendien wordt binnenkort een nieuwe website gelanceerd.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief