Assistent Hotelservice gezocht | Conference Matters
beurs-van-berlage

Assistent Hotelservice gezocht

Beurs van Berlage: Assistent Hotelservice gezocht

Grijp je kans om te werken middenin het historische en bruisende centrum van Amsterdam! Wij zijn het beste congres en evenementencentrum op 5-sterrenniveau. Bij de Beurs van Berlage is ons gezamenlijk doel om een mooie en rijke ervaring voor onze gasten te realiseren. In onze inspirerende locatie overtreffen wij dagelijks de verwachtingen van onze gasten. Denk hierbij aan congressen, (gala) diners, Award Shows en bedrijfsfeesten, van tussen de 200 tot 2000 gasten.

Jouw rol

Jij houdt van een nieuwe uitdaging! Dankzij een geweldige groei in het bedrijf breiden wij onze afdelingen steeds veder uit, daarbij ook onze Commerciële afdeling. Met als nieuwste tak: Conference services! Als 5-sterren service bieden wij onze klanten meer aan dan alleen een inspirerend congres. Nu worden ook de hotels voor de gasten geregeld. Hier kunnen wij jou goed bij gebruiken! Samen met de rest van het team bezoek je hotels om overeenkomsten mee te sluiten, ga je op site inspectie met de klant, doe je aanvragen voor grote hotelblokken voor aankomende evenementen, stuur je klanten de beste voorstellen en verwerk je alles in het online systeem. Daarnaast worden er regelmatig klantevenementen, netwerkborrels georganiseerd, waar jij samen met je collega’s heen gaat om de Beurs van Berlage te representeren. Kortom, jij bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen de kleine afdeling Conference Services (in totaal 2 medewerkers) en rapporteert aan de Director of Sales / Commercieel Directeur.

Functie omschrijving

• Klanten, hotels & gasten telefonisch te woord staan;
• Reserveringen aanmaken en wijzigingen doorvoeren in het systeem;
• Dagelijks contact met de deelnemers van congressen die interesse hebben in het boeken van een hotelkamer / vragen hebben over de reeds gemaakte reservering;
• Bijhouden van de gezamenlijke inbox: vragen van klanten / deelnemers van congressen / hotels, etc.;
• Actief contact onderhouden met onze partnerhotels;
• Nieuwe aanvragen vanuit onze salesafdeling, waar we zeer nauw mee samenwerken, uitzetten bij de hotels;
• Offertes opstellen;
• Site visits langs hotels voorbereiden en begeleiden met (potentiële) klanten;
• Hotelboekingslinken aanmaken in het daarvoor aangeschafte systeem (B-com);
• Toezien op de kwaliteit van de boekingslink;
• Online prijzen checken voor alle live projecten;
• Administratieve werkzaamheden met betrekking tot de afhandelingen van projecten (commissienota’s voorbereiden).

Wat breng jij

Herken jij jezelf in het onderstaande profiel? Dan willen wij jou!
• MBO werk en denk niveau;
• Studierichting; Middelbare Hotelschool, Event- of Accountmanagement, Commerciële Economie, Facility Management, Business Management of een Toeristische opleiding (allen op MBO niveau);
• Toeristische opleiding;
• Werkervaring bij de front office van een hotel óf in een soortgelijke functie;
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;
• Klant- & oplossingsgericht;
• Proactief, representatief, positieve houding;
• Goede sociale en communicatieve vaardigheden.

Dit bieden wij

• Een historische werkomgeving, midden in het centrum;
• Uitdagende en afwisselende baan;
• Een enthousiast team dat van aanpakken houdt;
• Doorgroeimogelijkheden;
• Marktconform salaris;
• Aanvullende arbeidsvoorwaarden: Pensioen, 3 ADV dagen, 25 vakantiedagen, bonusregeling;
• Personeelsuitjes en borrels;
• Reiskosten;
• 10% korting op besteding in de Bistro;
• Gratis toegang tot onze tentoonstellingen;
• Maaltijdregeling.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Evelien van Kessel, Director of Sales, via 020 531 33 58.

Enthousiast over deze functie?

Solliciteer meteen en stuur een motivatie en CV met foto naar: ikwil@werkenbijeenhotspot.nl ter attentie van Liesbeth Neef, HR Manager.