Assistent Sales & Evenementen Binnendienst Gezocht | Conference Matters
Assistent Sales & Evenementen Binnendienst Gezocht - vacature

Assistent Sales & Evenementen Binnendienst Gezocht

Het kloppend hart van Haarlem

De Stadsschouwburg en de Philharmonie zijn de twee grootste culturele podia van de stad Haarlem.
Wij presenteren een hoogwaardig Nederlands aanbod aan theater en muziek voor een breed publiek uit de regio Haarlem en omstreken. Stadsschouwburg Haarlem (630 stoelen) is één van de belangrijkste podia in de regio voor toneel, cabaret en muziektheater. Philharmonie Haarlem (1.200 stoelen) programmeert een goede doorsnee van het klassieke en populaire muziekaanbod. De Philharmonie is hiernaast zeer in trek als locatie voor zakelijke evenementen.

Wij zijn per 15 juni 2018 tot 31 december 2018 op zoek naar een:

Assistent Sales & Evenementen Binnendienst

36 uur per week

Organisatie & afdeling

De organisatie bestaat uit ruim 100 medewerkers (50 vaste medewerkers en circa 45 – 50 oproepmedewerkers) en een team van vrijwilligers. De afdeling Sales & Evenementen bestaat uit een hoofd en 5 medewerkers.

Een greep uit jouw werkzaamheden:
• Jouw hoofdtaak is administratief afhandelen van offertes en contracten voor de afdeling Sales.
• Verder ben je ondersteunend aan het hoofd en andere collega’s van de afdeling. Je zorgt voor een accuraat agendabeheer en de telefonische bereikbaarheid van de afdeling.
• Je regelt opties voor hotelovernachtingen, je plaatst opties op externe locaties en maakt plattegronden voor evenementen.
• En je zorgt dat het planningssysteem (Event) up to date blijft door het verwerken van de adresgegevens van (potentiële) opdrachtgevers.
Kortom, jij zorgt voor optimale administratieve ondersteuning van de afdeling Sales & Evenementen.

Wat vragen wij?

Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding op het vakgebied met een aantal jaren gerichte werkervaring in de (commerciële) evenementenbranche óf je bent een net afgestudeerd met een afgeronde vakgerichte hbo-opleiding en dan is dit jouw eerste leuke baan. Jouw mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands en Engels zijn perfect. Je bent klantvriendelijk, accuraat, gestructureerd en stressbestendig. Verder heb je bij voorkeur ervaring met CRM-systemen en beheers je de Microsoft Officepakketten, zoals Word en Excel.

Wat bieden wij?

Werken op toplocaties in centrum Haarlem binnen een dynamische en informele organisatie.
Salariëring afhankelijk van kennisniveau en ervaring conform salarisschaal 4 van de CAO Nederlandse Podia. Een tijdelijk contract voor de duur van vooralsnog 7 maanden. Aantrekkelijke
secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder faciliteiten om kennis te nemen van het culturele aanbod van de organisatie.

Procedure

Schriftelijke sollicitaties met motivatie en CV kunnen tot 22 april 2018 per e-mail (Word of pdf) gericht worden aan Elly de Koning, medewerker Personeelszaken, vacatures@theater-haarlem.nl

Inlichtingen

Voor nadere informatie met betrekking tot de functie kun je een contact opnemen met Anne-Marije Hoogenboom, hoofd Sales & Evenementen, tel. 023 – 512 1221.

Voor meer informatie over Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem zie www.theater-haarlem.nl en www.theater-haarlem.nl/zalenverhuur

De vacature is in- en extern gelijktijdig uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een interne kandidaat. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.