Beurs van Berlage ontvouwt plannen bij jubileumviering | Conference Matters

Beurs van Berlage ontvouwt plannen bij jubileumviering

Beurs van Berlage vierde maandag 25 februari haar 110 jarig jubileum met ruim 200 samenwerkingspartners. Directeur Marcel Schonenberg ontvouwde de plannen voor de komende jaren.

Het gaat goed met de Beurs van Berlage. Voor 2013 wordt een verdubbeling voorzien op het gebied van internationale meerdaagse congressen, met totaal ruim 20.000 congresgangers. Daarnaast wordt gewerkt aan diverse verbeteringen en uitbreidingen. "Er worden nieuwe restaurants gerealiseerd, de hoofdentree aan het Damrak wordt volledig vernieuwd en een permanente tentoonstellingruimte wordt ontwikkeld", aldus Marcel Schonenberg.

De nieuwe marketingcampagne ‘Beurs van Verhalen’ speelt in op de architectuur, handel en historie van de locatie en de diverse evenementen die er hebben plaatsgevonden, die samen nieuwe verhalen opleveren.  De congresorganisator, de tentoonstellingsbezoeker, de vergaderdeelnemer en de gasten in het café hebben bij het verlaten van de Beurs van Berlage ieder een eigen verhaal, is het thema.
Om de geschiedenis vast te leggen is een boek samengesteld over de Beurs van Berlage. Commercieel manager Michiel Lindenbergh overhandigde het eerste exemplaar aan Mevrouw Meijer, sinds 1976 bewoonster van een appartement in de Beurs van Berlage.