Bijeenkomst voor gemeentelijke medewerkers die zich met evenementen, protocol en relatieontvangsten bezighouden | Conference Matters

Bijeenkomst voor gemeentelijke medewerkers die zich met evenementen, protocol en relatieontvangsten bezighouden

Het Genootschap voor Eventmanagers houdt op 15 september een bijeenkomst voor gemeentelijke medewerkers die zich met evenementen, protocol en relatieontvangsten bezighouden. Doel is om aan de hand van praktijkvoorbeelden te laten zien waar mogelijkheden voor samenwerking en efficiency verbetering liggen. De bijeenkomst vindt plaats in de Raadszaal van het gemeentehuis van Alphen aan den Rijn.

Brigit Suijkerbuijk van de Gemeente Alphen a/d Rijn vertelt hoe zij na het schietincident afgelopen april in winkelcentrum De Ridderhof de herdenkingsbijeenkomst heeft georganiseerd. Daarbij heeft zij – onder zeer zware omstandigheden – toch efficiënt, zorgvuldig én doelmatig kunnen handelen. Dit mede dankzij de steun en kennisoverdracht van collega-Genootschapslid Marjan Thalen van de Gemeente Apeldoorn, waar het trieste incident op Koninginnedag 2009 plaatsvond.

Ellie Meijer van de Gemeente Zoetermeer zal ingaan op het nut van een standaardwerk ‘Protocol – hoe te handelen bij welk type evenement’. Ook dit boekwerk komt tot stand door kennisuitwisseling tussen gemeenten.

Tot slot geeft Jean-Paul Wijers van het Protocolbureau een toelichting op het belang van protocol bij evenementen.
Geïnteresseerden kunnen vrijblijvend deelnemen aan deze informatieve bijeenkomst en kennis maken met collega’s van andere Gemeenten en het Genootschap voor Eventmanagers. Aanmelden kan via info@eventmanagers.nl
De deelnamekosten voor deze bijeenkomst bedragen € 95,–.

Voor leden van het Genootschap is deelname gratis. Voor diegenen die besluiten lid te worden van het Genootschap voor Eventmanagers, worden de deelnamekosten in mindering gebracht op het lidmaatschapstarief.

www.eventmanagers.nl