CLC-Vecta bijeenkomst Customer Value Management bij Congressen | Conference Matters

CLC-Vecta bijeenkomst Customer Value Management bij Congressen

Tijdens vakbeurs Event13 vindt de bijeenkomst Customer Value Management bij Congressen plaats, georganiseerd door het platform Congressen & Vergaderen van branchevereniging CLC-Vecta. Het beloofd een interactieve bijeenkomst te worden, waarbij de deelnemers met groepsopdrachten zelf aan de slag gaan.

Eerst zal Ed Peelen het rapport Customer Value Management bij Congressen presenteren. Aan de hand van de resultaten uit dit rapport gaan de groepen aan de slag. In groepsverband verplaats je je in de positie van de delegate van een congres. Je verkent hun beleving gedurende het congres en ontdekt hoe je als betrokkene bij het congres meerwaarde kunt leveren in de verschillende fasen van de delegate journey.

Platformbijeenkomst Congressen & Vergaderen

Datum: 27 maart 2013
Locatie: Jaarbeurs Utrecht
Tijd: 10:00 uur tot 12:00 uur
Onderwerp: Customer Value Management bij Congressen (Hoe waarde creëren bij delegates)

Programma
09:30 uur – 10:00 uur : Ontvangst
10:00 uur – 10:25 uur : Presentatie rapport Customer Value Management bij Congressen door Ed Peelen
10:25 uur – 10:30 uur : Toelichting interactief programma
10:30 uur – 11:10 uur : 1e ronde groepsopdracht
11:10 uur – 11:50 uur : 2e ronde groepsopdracht
11:50 uur – 12:00 uur : Afsluiting
12:00 uur : Bezoek Event13

Kosten & inschrijven
Zowel leden als niet-leden van CLC-VECTA kunnen deelnemen aan deze bijeenkomst. Er geen kosten verbonden aan deelname. Je dient jezelf wel vooraf te registreren. Zowel voor Event13 als voor de CLC-VECTA bijeenkomst. Inschrijven kan via deze link