Content Marketeer gezocht | Conference Matters
beurs-van-berlage

Content Marketeer gezocht

Beurs van Berlage: Content Marketeer gezocht

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer. Ze vinden hun plek in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit tot 2.000 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden.

We maken geweldige (digitale) ontwikkelingen door en zijn per 1 januari op zoek naar een content marketeer. Als Content Marketeer draag je mede zorg voor het versterken van de identiteit en reputatie van de Beurs van Berlage en haar positionering als dé ontmoetingsplek in Amsterdam (BtoC) en als Internationaal Congrescentrum (BtoB) bij de diverse doelgroepen. Is schrijven helemaal jouw ding en gaat je hart sneller kloppen van online marketing, SEO en social media? Lees dan snel verder.

Jouw rol

Jij bent een creatieve marketeer die de behoeften van onze verschillende doelgroepen kent en in staat is deze met de juiste content, tone-of-voice, maar ook de juiste beelden aan te spreken. Je bent in staat een gedegen en goed uitgedachte content strategie op te stellen en uit te werken, je bent volledig op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen op social media gebied en je weet precies hoe je het gewenste effect bij onze volgers kunt realiseren via de juiste kanalen. Je schrijft foutloos SEO gerichte teksten, je weet elke click te analyseren – zodat je weet wat aanslaat en wat niet – en op basis daarvan eventueel de content en strategie te herzien. Je maakt onderdeel uit van het marketingteam en rapporteert aan de Marketing Manager.

Wat breng jij

Je voelt je thuis in onze 5 sterren omgeving en geeft daar in je eigen functie invulling aan. Herken jij jezelf in het onderstaande profiel? Dan willen wij jou!
• MBO niveau 4 / HBO werk- en denkniveau;
• Gedegen kennis van Marketing / PR, e-marketing en online communicatie;
• Analytisch sterk en gedegen kennis van Google Analytics;
• Sterk gevoel voor (beeld)taal en copywriting en sterk in communiceren;
• Minimaal 3 jaar ervaring met doelgroepgericht schrijven, bijvoorbeeld voor website, social media, blogs, whitepapers;
• Uitstekende mondeling en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal – vlotte pen;
• Vaardigheid met vormgevingsprogramma’s;
• Kennis van webdesign en het beheren van de website inclusief actuele kennis van SEO en SEA;
• Actief gebruik van social media;
• Initiatiefrijk, resultaatgericht, houdt overzicht en is een uitstekende planner;
• Zelfstandig, servicegericht en proactief;
• Analytisch, punctueel en oplossingsgericht;

Dit bieden wij

• Een historische en bruisende werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam;
• Een afwisselende baan met veel zelfstandigheid in een goede werksfeer
• Een enthousiast en gezellig team dat van aanpakken houdt;
• Marktconform salaris;
• Aanvullende arbeidsvoorwaarden: Pensioen, 3 ADV dagen, 25 vakantiedagen bij fulltime dienstverband, reiskostenvergoeding, bonusregeling;
• Supergave personeelsuitjes en borrels;
• 10% korting op besteding in de Bistro;
• Gratis toegang tot onze tentoonstellingen en publieksevenementen;
• Maaltijdregeling;
• Opleidingsmogelijkheden/ persoonlijke ontwikkeling;

Meer informatie

Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Willemijn de Vet, Marketing Manager via 020 531
33 57.

Enthousiast over deze functie?

Solliciteer meteen en stuur een motivatie en CV met foto naar: ikwil@werkenbijeenhotspot.nl of via onderstaand formulier ter attentie van Liesbeth Neef, HR Manager.