ECM en DMAI starten samenwerking bij scholingsprogramma’s | Conference Matters

ECM en DMAI starten samenwerking bij scholingsprogramma’s

European Cities Marketing (ECM) en Destination Marketing Association International (DMAI) gaan samenwerken op het gebied van scholingsprogramma’s. De twee internationale verenigingen van destinatiemarketing organisaties (DMO’s) hebben dit op 20 mei bekend gemaakt tijdens de meeting vakbeurs IMEX in Frankfurt.
ECM is het netwerk van toeristen- en congres-bureaus in Europa en DMAI is de wereldwijde vakorganisatie van destinatiemarketing organisaties, met haar wortels in de Verenigde Staten. Voor het eerst werken beide organisaties samen.

Als onderdeel van de strategische samenwerkingsovereenkomst zal DMAI het programma van de ECM Summer School promoten onder haar leden als het ideale studieprogramma om de meeting industrie te leren kennen. Ook zal de organisatie een bijdrage leveren aan het programma, door vertegenwoordigers van Europese bestemmingen op de hoogte te brengen van de ontwikkelingen op de Noord-Amerikaanse markt. Hiervoor zal Christine Shimasaki, Managing Director van empowerMINT en Event Impact Calculator bij DMAI, toetreden tot de faculteit van ECM Summer School.

In 2015 vindt het ECM Summer School programma plaats van 22-26 augustus in Wenen.