Evenementenbureau Kingcanary viert 10-jarig bestaan | Conference Matters

Evenementenbureau Kingcanary viert 10-jarig bestaan

Evenementenbureau Kingcanary in Amsterdam heeft het 10-jarig bestaan gevierd met een opgefriste huisstijl en website en met een feest. De kanaries – zoals ze zichzelf noemen – zijn trots als een pauw op het feit dat wat begon als een enthousiast initiatief van event- en TV professionals die de kwaliteitsstandaard van hun werk wilden verhogen, is uitgegroeid tot een toonaangevend evenementenbureau.
10 Jaar Kingcanary laat zich volgens hen het best lezen als een imposante lijst projecten en klanten. Van corporate events voor Heineken International, Vimpelcom, Philips en Nike tot televisie- en publieksevenementen zoals de opening van het Stedelijk Museum, de Edison Pop Awards en het Vondelparkfestival.

Managing director Martijn van der Werff: “We zijn een inhoudelijke club die vakmanschap net zo belangrijk vindt als creatieve behendigheid. En dat slaat aan. Vooral de laatste jaren groeien we hard. Ons jubileum is dan ook een geweldig moment om een aantal nieuwe medewerkers voor te stellen op onze nieuwe website.”
 

[foto: Dennis Bouman]

‘, ‘