beurs-van-berlage

Facilitair Coördinator gezocht

Facilitair Coördinator (38 uur)

Grijp je kans om te werken middenin het historische en bruisende centrum van Amsterdam! Wij zijn het beste congres en evenementencentrum op 5-sterrenniveau. Bij de Beurs van Berlage is ons gezamenlijk doel om een mooie en rijke ervaring voor onze gasten te realiseren. In onze inspirerende locatie overtreffen wij dagelijks de verwachtingen van onze gasten. Denk hierbij aan congressen, (gala) diners en bedrijfsfeesten, tussen de 200 tot 2600 gasten. We maken geweldige ontwikkelingen door en zijn per direct op zoek naar een Facilitair Coördinator voor 38 uur per week.

Jouw rol

Je werkt op de afdeling Beheer als Coördinator Facilitaire Dienst. Je werkt in een enthousiast en gedreven team van circa 6 medewerkers bestaande uit een Manager Beheer, 2 Medewerkers Beheer, Administratief Medewerker Beheer en 2 Facilitair medewerkers. Je rapporteert aan de Manager Beheer en geeft leiding aan 2 Facilitair medewerkers (waarvan nog 1 vacature).
Samen met jouw facilitaire team draag je zorg voor een basis continuïteit vanuit de afdeling Beheer. Het facilitaire team is dan ook het eerste aanspreekpunt voor allerhande gebouw en facilitair gerelateerde zaken.
Je bent samen met jouw team verantwoordelijk voor diverse voorkomende zaken, zoals 1e lijnstoringen, klein gebouw onderhoud en de expeditie. Daarbij horen ook periodieke controles van bijvoorbeeld brandveiligheid, de kwaliteit/ uitstraling van het gebouw en inventaris. Controle op -en het voeren van evaluatiegesprekken met onze externe facilitaire dienstverleners horen ook tot jouw verantwoordelijkheid. In samenwerking met de Manager Beheer stel je de randvoorwaarden voor de externe partijen op. Kortom, je zorgt er samen met jouw team voor dat alles optimaal functioneert en er verzorgd uitziet.
De werkdagen zijn wisselend, in de rustige weken val je terug op kantoortijden, in drukkere perioden wordt je samen met het team zo ingeroosterd dat er tijdens evenementen altijd iemand van de facilitaire dienst aanwezig is.

Wat breng jij

Herken jij jezelf in het onderstaande profiel? Dan willen wij jou!
• MBO 4 werk- en denkniveau;
• Minimaal twee jaar ervaring in soortgelijke functie;
• Leidinggevende capaciteiten;
• “Twee rechterhanden”
• Proactieve en hands-on houding;
• Goed kunnen samenwerken;
• Positieve instelling;
• Oog voor detail;
• Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift;
• Flexibele houding: omgaan met onregelmatige werktijden;
• Gaat geen uitdaging uit de weg;
• Woonachting (in omgeving van) Amsterdam;
• Affiniteit met techniek is een pre;
• Beheersing van MS Office en Outlook.

Dit bieden wij

• Een historische werkomgeving, midden in het centrum;
• Uitdagende en afwisselende baan;
• Een enthousiast team dat van aanpakken houdt;
• Doorgroeimogelijkheden;
• Marktconform salaris;
• Personeelsuitjes en borrels;
• Reiskosten;
• 10% korting op besteding in de Bistro;
• Gratis toegang tot onze tentoonstellingen;
• Maaltijdregeling.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Kelvin van Nimwegen via 020 530 4141.

Enthousiast over deze functie?

Solliciteer meteen en stuur een motivatie en CV met foto naar: ikwil@werkenbijeenhotspot.nl ter attentie van Liesbeth Neef, HR Manager of kijk voor meer informatie op www.werkenbijeenhotspot.nl