Genootschap organiseert Quality Customer Journey naar TEFAF | Conference Matters

Genootschap organiseert Quality Customer Journey naar TEFAF

Het Genootschap voor Eventmanagers organiseert voor haar leden een Quality Customer Journey naar de TEFAF in MECC Maastricht.  Voor de studiereis op vrijdag 21 en zaterdag 22 maart hebben zich al ruim 40 personen aangemeld.

Door een scala aan bedrijven en organisaties aan het woord te laten over hoe zij de TEFAF-beleving creëren, krijgen de deelnemers aan deze tweedaagse studiereis inzicht in de kwaliteitswaarborging van deze toonaangevende kunst- en antiekbeurs. Het programma krijgt een verrassende opzet; dus geen rijtje sprekers met powerpoints.

Aan de hand van de verhalen van de onderstaande personen, allen intensief betrokken bij de organisatie van beurs,  beleven de eventmanagers de ‘customer journey’ van de TEFAF-bezoeker.

Titia Vellenga, PR- en Marketing manager TEFAF
Hoe blijf je na zoveel succesvolle jaren kwaliteit garanderen? Een kijkje in de keuken van de organisatie met focus op kwaliteitsbewaking.

Rob van de Wiel,  directeur MECC
Vertelt over het belang de internationale beurs TEFAF voor het MECC

Jan van Kuyk, eigenaar Adriaanse/van Kuyk Brand Events
Vertelt over de keuze van BMW voor kunstsponsoring?

Nienke van de Ven,  eigenaar van  Van Der Ven Oriental Art
Geeft de visie van de exposant en legt uit hoe je kunstkopers aan je bindt met TEFAF als communicatiemiddel

Janny Kuilema,  eventmanager ABN AMRO
Geeft inzicht in de relatiemarketing van ABN AMRO  tijdens deze beurs, Wanneer nodig je welke relaties uit en wat houdt De Bank er aan over?

Aerd de Boode,  venue manager Koninklijke Van den Boer Groep
Heeft in het verleden onderzoek gedaan naar de beleving van catering op de TEFAF. Belangrijke lijn hierin was de customer journey. Wanneer serveer je welk gerecht? Wat verlangt deze bezoekersgroep?

Joachime Hutten, PA van Ten Kate Flowers and Decorations
Hoe maak je van een kale loods een museum? En op welke wijze draagt bloemdecoratie bij aan de beleving van de bezoeker. Joachime Hutten geeft de geheimen prijs.

Kunstspreker
Tot slot van het programma is er een spreker die drie bijzondere kunstweken (op beurs aanwezig)  gaat belichten.

Vervolgens wordt de beurs bezocht en ter afsluiting van het middagprogramma heeft Janny Kuilema (Genootschapslid van het eerst uur) het Genootschap uitgenodigd voor een afsluitende borrel op de stand van ABN AMRO.

In aansluiting op de TEFAF volgt het netwerkprogramma en een bijzonder diner. Na de overnachting in Winselerhof biedt het VVV Maastricht zaterdag een unieke kennismaking met de stad en deze studiereis wordt afgesloten met een bezoek aan en een lunch in het Bonnefantenmuseum.

www.eventmanagers.nl