Congressen

Heineken bindt fans bij Dutch Grand Prix met ‘CaraFan’

Dit weekend vindt opnieuw het sportevenement van het jaar plaats in Zandvoort: de tweede editie van de Dutch Grand Prix, met Max Verstappen als grote favoriet. Sponsor Heineken heeft hieromheen een bijzondere actie georganiseerd, genaamd de CaraFan.

Voor het eerst in de historie van de Formule 1 is er voor een ultieme racefan een campingplekje te bemachtigen midden in de paddock. Het kloppend hart van de Formule 1 waar ieder team een motorhome heeft staan. Een eigen caravan voor een echte fan. Met een tuintje, een eigen bar met tap en een tv scherm waar je alles live kunt volgen.

“Winnaars kunnen vanuit hun eigen CaraFan rustig aanschouwen hoe de teams zich voorbereiden op de race”, vertelt voormalig F1-coureur Giedo van der Garde, ambassadeur van het Heineken-concept. “En wanneer de rode lichten doven en het gaspedaal diep wordt ingedrukt sta je uiteraard vooraan om alle teams razendsnel aan je voorbij te laten gaan.”

‘Voor Heineken is Formule 1 veel meer dan een race’

Otto Esser, marketingmanager Heineken: “Voor heel raceminnend Nederland gooien we met een tal van activaties alle remmen los. Want voor Heineken is de Formule 1 veel meer dan een race. We halen alles uit de kast om racefans een ultieme ervaring te geven. Zo staat onze unieke CaraFan in het hart van de F1, daar wil je zijn!”

Heineken heeft inmiddels drie geluksvogels gestrikt die een vriend(in) mochten meenemen. De CaraFan is zowel op vrijdag tijdens de vrije trainingen, zaterdag tijdens de kwalificatie en zondag tijdens de race beschikbaar.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief