High Tech Campus gaat zich sterker profileren op de congresmarkt | Conference Matters

High Tech Campus gaat zich sterker profileren op de congresmarkt

De High Tech Campus in Eindhoven gaat zich sterker profileren op de congresmarkt. Deze maand presenteert de congreslocatie haar nieuwe naam en huisstijl, een verbouwde zaal en een volledig nieuwe website.
 Conference Center The Strip draagt voortaan de naam Conference Center High Tech Campus. Gekozen is voor een complete rebranding die aansluit bij de huisstijl van High Tech Campus Eindhoven.

“Een meer dan logische keuze om zo de herkenbaarheid te vergroten en mee te liften op de sterke naamsbekendheid van High Tech Campus Eindhoven”, aldus Johan de Kok, Sales & Marketing Manager van het congrescentrum. “De ‘C’ in het nieuwe logo staat voor: connect, create en communicate. Contacten leggen, content creëren en communiceren voor klanten.” Als sterke punten noemt hij het campusnetwerk met 140 bedrijven en meer dan 10.000 werknemers, dat organisatoren in contact brengt met potentiële sprekers en deelnemers.
 
De nieuwe uitstraling van het Conference Center is online verwerkt in een nieuwe website voor High Tech Campus Eindhoven. De nieuwe website is gebouwd vanuit de behoefte bij de diverse klantgroepen die de campus kent: van kantoorruimte huren, campus faciliteiten tot aan events organiseren. 
 

Verbouwing congreszaal

Het Conference Center beschikt over een auditorium dat plaats biedt aan bijna 300 personen, een transparante exporuimte en 9 congreszalen variërend van 70 tot 10 personen. Omdat er ook behoefte was aan een congreszaal voor 130 personen, is deze gerealiseerd door een flexibele schuifwand te plaatsen tussen zaal Ernst en Curie, op de eerste verdieping.