Congressen

HSMAI bijeenkomst in teken van Best Practices in Hospitality

De eindejaarsbijeenkomst van beroepsvereniging HSMAI Nederland zal voortborduren op het jaarthema 2010: Be(come) the best in your business? Yes YOU can! HSMAI Nederland heeft een aantal van haar ‘Award winning’ leden bereid gevonden hun strategieën, waarmee zij de prominente brancheprijzen gewonnen hebben, met collega’s te delen. Zij zullen op 26 november in het Palace Hotel in Noordwijk aan Zee uit de doeken doen hoe ze ‘the best in their business’ werden.

De middag wordt geopend door Lieke Vogels, directeur van Wereldwinkels. Zij zal onthullen hoe zij de ‘Opzij Power Award’ won en zich daarmee de machtigste communicatievrouw van Nederland mocht noemen.  Een vertegenwoordiger van Heineken Experience legt uit waarom zij ‘Best Tourist Attraction’ werden en het Lloyd Hotel deelt haar strategie om ‘Best Hotel’ te worden. Winnaar van 100% LEF in Hospitality Resto VanHarte zal haar verhaal doen en ook het ATCB zal uitwijden over hoe zij ‘Beste Citymarketing Initiatief’ werden.

Tot slot zal Hans Steenbergen, prijswinnend Trendwatcher en hoofdredacteur van Food Inspiration Magazine, de middag afsluiten door zijn visie op het gebied van food, drinks en de ‘Hospitality beleving van de toekomst’ te geven.

Wanneer: Vrijdag 26 november 2010
Waar: Palace Hotel te Noordwijk aan Zee
Hoe laat: 13.20 – 17.00 (+ afsluitende netwerkreceptie).
Ontvangst vanaf 12.45.

Het seminar is gratis voor HSMAI-leden en kost 95 euro voor niet-leden. Inschrijven kan via de website www.hsmai.nl

Meer informatie: www.hsmai.nl


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief