Hybrid City Alliance winnaar ICCA Best Marketing Award 2021 | Conference Matters
ICCA Best Marketing Award 2021

Hybrid City Alliance winnaar ICCA Best Marketing Award 2021

Hybrid City Alliance is de winnaar van de ICCA Best Marketing Award 2021. De alliantie brengt 22 gelijkgestemde bestemmingen uit 15 landen over de hele wereld samen, met als gemeenschappelijk doel om oplossingen te bieden voor hybride en multi-hub-evenementen. Den Haag en partnerstad Ottowa zijn de mede-oprichters van de Hybrid City Alliance, die sinds december 2020 actief is.

ICCA Congress

De winnaar en de eervolle vermeldingen van de ICCA Best Marketing Award 2021 werden bekendgemaakt tijdens het 60e ICCA-congres, dat van 24 tot en met 27 oktober plaatsvond in Cartagena de Indias, Columbia. De prijs erkent innovatie en toekomstgericht denken tijdens een zeer uitdagend jaar.

Eervolle vermeldingen

De vier eervolle vermeldingen gingen naar Ljubljana Convention Bureau (innovatie en creativiteit), Abu Dhabi National Exhibitions Centre (onderzoek en redenering), Sarawak Convention Bureau (communicatie) en ICE Kraków Congress Center (behalen van doelstellingen en Return On Investment).

Eurovisie Songfestival

Rotterdam Ahoy Convention Centre was één van de tien finalisten, met haar inzending de organisatie van het Eurovisie Songfestival. De presentatie-video’s van de finalisten zijn te zien op de congreswebsite van ICCA Congress 2021.