IDEA start campagne op BNR radio | Conference Matters

IDEA start campagne op BNR radio

IDEA, de vereniging van evenementenbureaus, voert deze maand een campagne op BNR radio om IDEA een bredere naamsbekendheid te geven en neer te zetten als het keurmerk voor kwaliteitsbureaus. Hiermee komt ze tegemoet aan haar leden die in het ledentevredenheidsonderzoek eerder dit jaar de wens uitspraken om de brede naamsbekendheid van IDEA te vergroten.

Maurice Hartog, bestuurslid IDEA en verantwoordelijk voor de portefeuille Communicatie: “Juist nú hebben we gekozen voor landelijke publiciteit om het evenement weer hoog op de agenda te krijgen bij de opdrachtgevers. BNR radio heeft een groot bereik en is de best beluisterde zender onder managers van het Nederlandse bedrijfsleven.”

Na overleg met BNR is gekozen voor de ”adoptie” van het programma The Friday Move gedurende de hele maand september (elke vrijdag van 16.00 uur tot 18.30 uur). Dit programma heeft meer dan 100.000 luisteraars elke vrijdag. Het programma is een soort radio-versie van ‘De Wereld Draait Door’. Een bekende Nederlander in het nieuws, actualiteiten, live muziek en humor. Het geheel wordt gepresenteerd door Wilfred Genee. Het programma wordt in het weekend twee keer herhaald.

IDEA krijgt commercial-tijd verpakt in de aankondigingen van het programma. De hele maand september op elke werkdag. Totaal betekent dat 200 commercials. Daarnaast wordt dit programma aangekondigd in het Financiële Dagblad. In deze aankondiging wordt IDEA ook vermeld.

VDS Risico Beheer heeft een substantiële bijdrage geleverd voor de financiering van dit initiatief, waaraan ook de Juridische Snelweg meebetaalt. De Juridische Snelweg zal een aantal keren worden genoemd in de commercials.

www.bnr.nl/radio/programmas/friday/