Incentives

Incentive Europe introduceert nieuw reisplatform voor de Chinese markt

Incentive Europe heeft een nieuw reisplatform geïntroduceerd voor de Chinese markt onder de naam BooklinQ.com. De lancering vond plaats op vrijdag 20 maart, gelijktijdig met de start van het Chinese Nieuwjaar.
“We zijn al meer dan tien jaar actief in China”, vertelt directeur Rob den Hartog. “De Chinese reismarkt is met een jaarlijkse groei tussen de 15 en 20 procent één van de snelst groeiende markten ter wereld en we verwachten dat deze groei zich blijft doorzetten”.

Om aan deze toenemende vraag te voldoen, heeft Incentive Europe het afgelopen jaar hard gewerkt aan een nieuw online reisplatform dat zich richt op de Chinese reiziger die naar Europa wil reizen. Afgelopen vrijdag werd met vuurwerk- en martial arts-shows en natuurlijk de traditionele Leeuwendans het Chinese Nieuwjaar ingeluid op de Dam in Amsterdam. Voor Incentive Europe, medesponsor van dit evenement, het ideale moment om BooklinQ te introduceren.
 

Brug tussen China en Europa

De naam BooklinQ staat voor het verbinden van de moderne, actieve Chinese toerist met al het moois dat Europa als toeristische bestemming te bieden heeft.

“De Chinese toerist heeft veel meer reiservaring dan tien jaar geleden”, aldus Den Hartog. “Dit betekent dat de Chinese reiziger meer eisen stelt als het gaat om kwalitatieve reisproducten. Zo zien wij een groeiende belangstelling voor ecotoerisme en verwachten we dat meer en meer Chinese toeristen hun reis met een specifiek doel zullen boeken. Dit vereist meer specialistische kennis vanuit de reisaanbieder, iets waar BooklinQ door onze jarenlange ervaring, ons uitgebreide netwerk in de toeristische branche en ons team aan ervaren Chinese én Europese medewerkers in zal voorzien”.
 
Bij BooklinQ kunnen Chinese reizigers terecht voor een grote diversiteit aan reizen. Zo zijn via het reservingssysteem (low cost) vluchten bij meer dan 75 luchtvaartmaatschappijen te boeken en kunnen reizigers kiezen uit meer dan 120.000 geselecteerde hotels meer dan 100.000 villa”s en appartementen in Europa en daarbuiten. Ook voor reizen op maat, groepsreizen, cruises, golfreizen, stedentrips en individuele autoreizen, maar ook losse onderdelen als autohuur, excursies, tours, evenementen en winkeltours.
 

RAI en Incentive Europe ondertekenen samenwerkingsovereenkomst

Hoewel de populariteit van Europa als toeristische bestemming meer en meer toeneemt onder Chinese reizigers, valt er op het gebied van MICE nog veel winst te behalen.

Den Hartog: “Zakelijke reizigers uit China hebben soms nog een drempel om in Nederland deel te nemen aan beurzen. Om meer exposanten en bezoekers vanuit China naar Nederland te trekken, werkt BooklinQ samen met de Amsterdam Rai. Samen gaan we proberen om de Amsterdam RAI als beurs- en evenementenlocatie aantrekkelijker te maken voor Chinese bedrijven, door een uitgebreid pakket aan diensten op dit vlak aan te bieden”.
 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief