Interviews

Willem de Kok (MartiniPlaza): ‘We zijn een creatieve marketingmachine’

Crisis maakt creatief, vindt directeur Willem de Kok van MartiniPlaza. Dat blijkt niet alleen uit de theatervoorstellingen in de multifunctionele Groninger eventlocatie, maar ook uit...

Waarom Jolanda Jansen altijd ‘event-missionaris’ blijft

Ahoy-directeur Jolanda Jansen wil graag vooruitkijken naar nieuwe kansen voor de event-industrie, maar in gesprek met Conference Matters is de coronacrisis nooit ver weg. Namens...

Marcel den Hoed (Zynchrone Media): ‘Wij bouwen kennisplatform voor eventbranche’

Wat zijn de plannen van de nieuwe uitgeverij Zynchrone Media met de overgenomen vaktitels Expovisie en Conference Matters? Managing director Marcel den Hoed sprak er...

‘Laat ons maar lekker organiseren en regelen’

Als Margreet van Roest en Dominique Nijkamp zich ergens thuis voelen, dan is het wel in een natuurlijke omgeving. Het is dan ook niet toevallig...

Barbara Roijé: ‘Ik ben mijn bedrijf’

Wandelen op de grachten in Amsterdam is en blijft een leuke belevenis. Vooral in de ochtend als het rustig is en de stad nog op...

‘Mijn drijfveer is dat mensen geïnspireerd worden’

Als senior Field Marketing Manager is Linda Hilberdink verantwoordelijk voor de marketing van Genesys in de regio’s Benelux, Spanje en Zuid-Oost Afrika. Het organiseren van...

‘Het overzicht hebben is echt mijn ding, ik heb alles vooraf letterlijk in beeld’

Annemiek Gras is een betrokken en vooral enthousiaste organisator die altijd in oplossingen denkt. Zo gek is het dus niet dat opdrachtgevers haar meteen wisten...

‘Ik zie congresdeelnemers eerst als Mens en daarna pas als Professional’

Verbinding. Bewustwording. Eenvoud. Zomaar wat termen waar Jolande van Aken intensief mee bezig is. Zowel professioneel als persoonlijk. Als congresorganisator bij uitgeverij Vakmedianet heeft Jolande van...

‘Voor onze klanten is netwerken minstens zo belangrijk als de content’

Een PCO-tak, nieuwe formats, internationale expansie en verdergaande digitalisering. Na 16 jaar groei met eigen congresproducties, zien Daniëlle Schönhage en Melinda Witberg nog kansen genoeg...