Jaarbeurs lanceert mymoods.nl | Conference Matters

Jaarbeurs lanceert mymoods.nl

De website mymoods.nl stelt organisatoren in staat om in vier muisklikken een bijeenkomst samen te stellen waar alle zintuigen op de juiste manier worden gestimuleerd en het resultaat direct al te beleven. Jaarbeurs Utrecht lanceerde deze nieuwe online tool voor het organiseren van congressen en vergaderingen op dinsdag 26 mei.

Het doel van de website is een advies op maat te geven om deelnemers in de juiste stemming te krijgen en zo het maximale rendement te halen uit de bijeenkomst. Immers, 75% van onze alledaagse emoties worden beïnvloed door wat we ruiken. Kleur verbetert onze herinnering, motivatie en deelname. We hebben 65% kans op een ’moodswing’ als we prettige of bekende muziek horen. De omgeving speelt hierin een belangrijke rol. Maar ook het gebruik van kleur, geur, uitgekiende catering, muziek en een optimale indeling.

Jaarbeurs Utrecht heeft al vier jaar ervaring met deze aanpak met haar meetingmoods. De opgedane kennis en ervaring is nu gebundeld in mymoods.nl.