Jaz in the City hotel neemt als eerste in Nederland NFON Nhospitality in gebruik | Conference Matters

Jaz in the City hotel neemt als eerste in Nederland NFON Nhospitality in gebruik

NFON, leverancier van cloudtelefonie, maakt bekend dat viersterrenhotel Jaz in the City in Amsterdam, het eerste hotel binnen de nieuwe lifestyle-hotelformule van Steigenberger HotelGroup, NFON Nhospitality in gebruik heeft genomen. De integratie van NFON’s Nhospitality met een door de klant gekozen cloud-based PMS (Property Management system)-systeem maakt dat de medewerkers van Jaz in the City Amsterdam maximaal mobiel inzetbaar zijn.

 Jaz in the City Hotel opende in november 2015 haar deuren en beoogt met haar lifestyle-hotelformule een zo spannend mogelijke en bovendien voortdurend veranderende klantervaring aan te bieden. Dit moet bereikt worden met opmerkelijke vormgeving, goed getrainde medewerkers, dagelijkse live-muziek in de bar en de inzet van innovatieve technologie. Met het cloud-based PMS-systeem kunnen medewerkers met tablets werken en hun werkzaamheden overal in het hotel uitvoeren. Via de naadloze integratie met NFON Nhospitality zijn de medewerkers bovendien overal via hun vaste nummer mobiel bereikbaar. 

Nhospitality werd in mei 2016 officieel gelanceerd in Nederland door Zetacom, exclusief distributeur van NFON in Nederland. Sinds 2015 werd de hospitality-specifieke NFON-oplossing al bij diverse hotelketens, waaronder de Starr Inn Hotels, in gebruik genomen in de Duitse thuismarkt van NFON AG. Voor de Nederlandse markt werd Nhospitality in samenwerking met het Nederlandse softwarebedrijf EuroFLuxo ontwikkeld en onder andere voorzien van een Nederlandstalige gebruikersinterface.