Jeroen Beelen verlaat Delft Marketing | Conference Matters

Jeroen Beelen verlaat Delft Marketing

Jeroen Beelen heeft per 1 februari 2011 zijn functie als directeur van de stichting Delft Marketing neergelegd. Op 28 april 2004 stond Jeroen aan de wieg van Delft Marketing, de stichting die voor de stad Delft de toeristische marketing en promotie verzorgt.
"Jeroen heeft in de afgelopen jaren op allerlei manieren bijgedragen aan de positionering van Delft als belangrijke nationale en internationale toeristische bestemming", aldus Frank Bazelmans, voorzitter Raad van Toezicht Delft Marketing.  "Jeroen richtte zijn marketingstrategie op de drie kernwaarden van Delft: Delfts blauw, Oranje en Vermeer. Daarmee kreeg Delft een sterker toeristisch gezicht. De laatste jaren heeft Jeroen het TIP (Toeristen Informatie Punt, voorheen het VVV) omgebouwd tot een informatiepunt Delft waardig."
 
"In samenwerking met de TU zijn er in het TIP behalve de bekende folders vooral state-of the–art interactieve toepassingen te vinden die de toerist de Delftse weg wijzen. Jeroen heeft met zijn “high tech soft touch” benadering toeristisch Delft letterlijk op de kaart weten te zetten. De afgelopen zeven jaren waren voor Jeroen een periode waar hij met veel voldoening op terug kijkt. Met veel trots heeft hij deel uitgemaakt van de organisatie, maar zijn ambities en talenten vragen om een nieuwe uitdaging buiten Delft Marketing. De Raad van Toezicht van Delft Marketing is Jeroen dankbaar voor zijn inzet. Dankzij de continue drijfveer om te vernieuwen is de organisatie in staat om adequaat in te spelen op veranderingen en zo ook op het vertrek van Jeroen. Hij laat een stabiel bedrijf achter zich waarin service en kwaliteit voor de stad Delft blijven gewaarborgd, met dank aan de vakbekwame medewerkers."

Op zijn Linkedinpagina schrijft Jeroen:  "Per 1 februari 2011 ben ik teruggetreden als directeur van Delft Marketing. Ik ga op weg naar een nieuwe toekomst in destination marketing…"
 
www.delftmarketing.nl