Jurriaan de Mol nieuwe directeur Business Development & Operations bij NBTC | Conference Matters

Jurriaan de Mol nieuwe directeur Business Development & Operations bij NBTC

Jurriaan de Mol zal per 17 oktober 2016 starten in de functie van directeur Business Development & Operations bij NBTC Holland Marketing. Hij volgt hiermee Andrew van der Feltz op, die in mei zijn carrière vervolgde bij Expedia in Londen. Jurriaan De Mol was de afgelopen tien jaar directeur van het Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen.

 Alvorens hij bij het Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen aan de slag ging, was Jurriaan de Mol (1959) werkzaam bij onder meer VVV Rotterdam, KLM, Golden Tulip Hotels en Den Haag Marketing. Ook is hij verantwoordelijk voor de oprichting van de Liberation Route Europe, een route die verschillende gedenkplaatsen uit de Tweede Wereldoorlog in Europa aan elkaar verbindt en diverse regionale samenwerkingsinitiatieven, waaronder VisitVeluwe en Toerisme Gelderland. Het (inter)nationale werkveld en de marketingstrategie HollandCity hebben hem enthousiast gemaakt om zijn loopbaan te vervolgen bij NBTC.