Kick-off evenementenschip Blue Rhapsody | Conference Matters
Angélique Schmeinck op het panoramadek van Blue Rhapsody

Kick-off evenementenschip Blue Rhapsody

Het nieuwe Nederlandse evenementenschip Blue Rhapsody is op 1, 2 en 3 juli aan de meetingindustrie gepresenteerd tijdens drie kick-off avonden midden in de Biesbosch. Genodigden werden met fluisterboten aan boord van het schip gebracht voor een eerste Blue Rhapsody ‘experience’.

Constant in beweging

Op het bovendek met spectaculair uitzicht op de natuur van de Biesbosch werd men met de ‘signature drink’ van het schip ontvangen, om vervolgens aan chique gedekte tafels culinair te worden verrast. Tijdens het diner op het theaterdek werden de gasten getrakteerd op internationale variété acts uit de stal van Constant In Beweging. Na de maaltijd genoten de gasten van een bijzondere dessertbeleving van meesterkok Angélique Schmeinck op het panoramadek van het luxueuze evenementenschip.

Blue Rhapsody

De 85 meter lange Blue Rhapsody is van Nederlandse makelij en is – op initiatief van Constant in Beweging – geheel uitgedacht en ontwikkeld door professionals uit de Nederlandse evenementenindustrie. De royale lounges en zwevende levels maken het schip tot één van de mooiste evenementenschepen van Europa, met de praktische kenmerken van een evenementenlocatie aan wal, maar de charme van een schip op het water. De Blue Rhapsody telt drie niveaus met diverse lounges, een binnentuin, zonnedek, podium en biedt ruimte aan zo’n 600 gasten. Daarnaast is het interieur zo ontworpen dat ook voor kleinere groepen de juiste sfeer kan worden gecreëerd.

De Blue Rhapsody heeft Arnhem als thuishaven om eenvoudig de internationale markt te kunnen bedienen.