Kontakt der Kontinenten lanceert conferentie-app | Conference Matters

Kontakt der Kontinenten lanceert conferentie-app

Gasten die via één van de in huis geplaatste iPads, de KdK App of een aftersalesenquête bij Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten in Soesterberg een beoordeling schrijven over hun meetingervaring, zijn nu ook zichtbaar op MeetingReview, het onafhankelijke platform voor locaties. Het conferentiehotel is hiermee de eerste locatie die zakelijke reviews niet alleen intern gebruikt maar ook extern publiceert.
Commercieel manager Lars Beckers van Kontakt der Kontinenten heeft het initiatief van meetingreview.com direct omarmd. Er was echter wel een belangrijke wens. Het is niet wenselijk om een gast te vragen twee keer een beoordeling te schrijven over dezelfde bijeenkomst.

De integratie met Olery Feedback bracht de oplossing. Olery is het bedrijf dat voor hotels beoordelingen verzamelt en analyseert van bijvoorbeeld TripAdvisor.com, HolidayCheck en Zoover en vele anderen. Gasten die bij Kontakt der Kontinenten een survey starten over hun meeting krijgen nu de vraag of de beoordeling ook op Meetingreview gepubliceerd mag worden. Als er geen toestemming wordt gegeven blijven de antwoorden alleen intern beschikbaar. Als er wel toestemming wordt gegeven worden de antwoorden op de vragen ook doorgegeven aan Meetingreview. Na ontvangst wordt door Meetingreview de beoordeling gescreend. Indien deze overeenstemt met de gebruiksvoorwaarden dan wordt deze gepubliceerd bij Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten.