Company events

Lancering BOB-proof bedrijfsevenementen

Happy Company en Veilig Verkeer Nederland zijn een meerjarige, strategische samenwerking aangegaan. Aanleiding is de ‘Drink & Drive’ problematiek bij bedrijfsevenementen. Gezamenlijke doelstelling is het realiseren van bewustwording bij met name werkgevers. Happy Company biedt opdrachtgevers een creatieve BOB-proof oplossing voor hun bedrijfsuitje, vergadering of themafeest.

Veilig Verkeer Nederland (VVN) en Happy Company gaan vanuit hun maatschappelijke betrokkenheid verstandig verkeersgedrag rond bedrijfsevenementen bevorderen. Lekker drinken en veilig rijden gaan immers niet samen. Door de samenwerking is Happy Company de exclusieve eventpartner geworden van VVN voor de uitvoering van haar landelijke en regionale evenementen.

René van Elsland, commercieel directeur Happy Company: “Onder het thema ‘alcohol en verkeer’ gaat Happy Company in nauwe samenwerking met VVN structureel activiteiten ontwikkelen om bewustwording van verkeersveiligheid rondom (bedrijfs)evenementen te bevorderen. Accommodatieverschaffers kunnen daarbij partner worden. Evenementen worden voorzien van het BOB-logo en waar mogelijk op één locatie inclusief overnachting aangeboden. Daarnaast kan bij evenementen de VVN-simulator worden ingezet voor bewustwording bij deelnemers.”

Een onlangs door Happy Company geïnitieerd onderzoek toonde aan dat bijna tweederde van de werkgevers niets regelt om een veilige (alcoholvrije) rit huiswaarts te stimuleren. Door een overnachting onderdeel te maken van een bedrijfsevenement nemen werkgevers hun verantwoordelijkheid. Happy Company biedt daarvoor een voordelige totaaloplossing.

Bedrijven beleven hierdoor de ultieme combinatie van eten, drinken, feesten en slapen op één locatie. Werknemers kunnen in een bedrijfspyjama van een comfortabele nachtrust genieten. En bij een stevig ontbijt, in een company ochtendjas met bijpassende sloffen, met collega’s napraten alvorens men veilig naar huis of kantoor terugkeert.

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief