Maison van den Boer sluit World Expo goed af | Conference Matters

Maison van den Boer sluit World Expo goed af

De World Expo in Shanghai is afgelopen. Maison van den Boer verzorgde in opdracht van het ministerie van Economische Zaken, gedurende de gehele looptijd de catering en hospitality in het Nederlands paviljoen Happy Street. De World Expo was geopend van 1 mei tot en met 31 oktober 2010.Met méér dan 73 miljoen bezoekers overtrof deze editie van de World Expo al haar voorgangers. Daarvan bezochten ruim 8,5 miljoen bezoekers de Nederlandse Happy Street en werd daarmee één van de best bezochte paviljoens. Gedurende de gehele periode zijn voor Maison van den Boer circa driehonderd cateringmedewerkers actief geweest. Het team was opgebouwd uit : projectmanagers, koks, bedieningsmedewerkers en een groot aantal trainees (een belangrijk stageproject waarbij ongeveer 150 Nederlandse en 150 Chinese studenten betrokken waren.

Samen met evenementenmarketingbureau De Vries en Partners GmbH en zusterbedrijf DVP China, die verantwoordelijk waren voor het totale venue management van het Nederlandse paviljoen, heeft Maison van den Boer het management gevoerd op food & beverage-service in het paviljoen. In het VIP-lounge/restaurant De Kroon van het Nederlands Paviljoen werden enkele duizenden VIP-gasten, hoogwaardigheidsbekleders en leden van Het Koningshuis ontvangen om te genieten van heerlijke Hollandse specialiteiten met een Chinese ‘touch’. Daarnaast verzorgde Maison van den Boer de bijzonder vormgegeven publiekscatering.