Congressen

MECC Maastricht lanceert internationale campagne

Campagnebeeld MECC Maastricht We are the Event

MECC Maastricht heeft in samenwerking met het Eindhovense reclamebureau Megawatt een internationale marketingcampagne ontwikkeld gericht op organisatoren van meerdaagse internationale congressen, beurzen en evenementen. Hiermee loopt het congrescentrum vooruit op de upgrade en uitbreiding, die in juni van start gaat en in 2021 zal zijn afgerond.

De reeds bestaande pay-off ‘Beyond Boundaries’ van MECC Maastricht diende als inspiratie bij het ontwikkelen van de campagne. MECC Maastricht ziet zichzelf als een ‘challenger’ en wil samen met haar team telkens weer een uitzonderlijke klant- en gastervaring creëren.

 

 

We are the event

We are the event’ is de naam van de campagne, die duidelijk wil maken dat MECC Maastricht letterlijk het event is. Deze ‘eenwording’ moet uitdragen dat MECC Maastricht er alles aan doet om zich volledig in te leven in de wensen van de klant en daarbij ‘beyond boundaries’ zo ver te gaan dat de klant een uitzonderlijke ervaring beleefd met vijfsterren service.

De grootste internationale kunstbeurs TEFAF, die al 32 jaar georganiseerd wordt in MECC Maastricht, heeft als metafoor gediend voor de campagne. De medewerkers van MECC Maastricht hangen in een schilderij aan een muur in een museumopstelling midden in de grootste hal die MECC Maastricht te bieden heeft.

Simon Coolen, Creatief Directeur van Megawatt: “In het ontwikkelen van het creatieve concept hebben we ons afgevraagd: hoe ver kun je gaan voor je opdrachtgever? Wat ons betreft niet veel verder dan zelf beleven hoe het is om als kunstwerk aan de muur te hangen, voorafgaand aan een kunstbeurs.”

Beyond Boundaries

Frank Mimpen, Commercieel Directeur MECC Maastricht: “MECC Maastricht gaat ver voor haar klanten, heel ver. ‘Beyond boundaries’ ver. Beyond Boundaries gaat over het onbegrensd denken en handelen, dat zo typerend is voor onze manier van werken. De mensen van MECC Maastricht; zij máken het verschil in jouw ervaring als gast/klant. De mensen van MECC Maastricht streven ernaar om verwachtingen te overtreffen. Ze doen méér dan klanten verwachten, waardoor de dienstverlening als bovengemiddeld wordt ervaren. We gaan heel ver mee in de wensen en eisen van organisatoren. Ook onze locatie is grenzeloos; centraal in Europa in het charmante, bourgondische Maastricht met België en Duitsland op steenworp afstand.”


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief