Meer maatwerk met MICE Monday | Conference Matters

Meer maatwerk met MICE Monday

Honderd genodigden hebben op de dag voor Prinsjesdag kennis gemaakt met de Haagse meeting markt. Tijdens MICE Monday, de opvolger van Prins voor een Dag, trokken zij samen met zesendertig Haagse partners door de stad. In het nieuwe concept konden de genodigden zelf aangeven welke locaties zij graag wilden bezoeken.

De ontvangst vond plaats in het Kyocera Stadion van ADO waar een zogenaamde Haka-workshop van sportverslaggever Jan Roelfs enthousiast werd ontvangen. De Haagse wethouder Citymarketing Marjolein de Jong opende de dag op de middenstip van het stadion en dagvoorzitter Erik Peekel maakte iedereen vooral duidelijk op tijd de bus te nemen, want door alle individuele logistieke programma’s was op tijd zijn essentieel.

Er werd op vijf verschillende locaties geluncht: het Bel Air Hotel, het Parkhotel, het Spaansche Hof , het World forum en het Circustheater. Voor en na de lunch ging men naar vier, zelf vooraf aangegeven, locaties. En na Den Haag op vele manieren gezien te hebben volgde een spetterend slot op de 42e verdieping van de Haagse Toren, bijgenaamd Het Strijkijzer, in Restaurant/Skybar The Penthouse.

De logistieke oplossing om honderd genodigden en zesendertig partners van de vaste locaties naar de vier individuele locaties te vervoeren, werd gevonden door de gasten op diverse rangeerlocaties te laten overstappen in een andere bus. Dat bood tevens de gelegenheid om andere ‘corporates’ en Haagse partners te spreken.

MICE Monday wordt georganiseerd door een comité van Haagse partners in samenwerking met Den Haag Marketing. Op de website van Photonic zijn de foto’s van de ze dag te zien.