MeetTaiwan wint Best Marketing Award met gratis meeting app | Conference Matters

MeetTaiwan wint Best Marketing Award met gratis meeting app

MeetTaiwan heeft de Best Marketing Award van de ICCA gewonnen met haar ‘Shake to Share’ gratis meeting app voor congresorganisatoren. Volgens het congresbureau heeft ze haar klanten daarmee tot nu toe €420.000 bespaard.

De award werd uitgereikt op 24 oktober tijdens de slotdag van het 51e ICCA Congress in San Juan, Puerto Rico.

De Moises Shuster Award, als erkenning van een buitengewone bijdrage aan de ontwikkeling van ICCA en de internationale meeting industrie, werd door ICCA-voorzitter Arnaldo Nardone overhandigd aan Anne Wallin Rødven, directeur van Visit Oslo. Zij was van 2002 tot en met 2007 bestuurslid van de vereniging.

ICCA lanceerde tijdens de slotsessie eveneens haar campagne voor het vijftigjarig bestaan van de vereniging van internationale congrescentra. Dit wordt het hele jaar door gevierd tot aan het volgende ICCA Congress van 2 tot en met 6 november 2013 in Shanghai, China.