Mega-productie op zes verschillende locaties | Conference Matters

Mega-productie op zes verschillende locaties

Passengers Terminal Amsterdam veranderde binnen een uur van een beursvloer met 60 verschillende stands tot een theateropstelling waarin 800 medewerkers naar een speech van Andrea Ragnetti, de CEO van Philips Consumer Lifestyle konden luisteren. En dit was nog maar één van de zes verschillende locaties in Amsterdam waar Bruggen Verwiel Eventmarketing eind januari een grote internationale meeting voor Philips Consumer Lifestyle realiseerde.

Aan het project, waarbij Bruggen Verwiel Eventmarketing verantwoordelijk was voor de totale productie en realisatie, werkten meer dan 50 verschillende leveranciers mee.

Diederik Verwiel, creatief directeur van Bruggen Verwiel Eventmarketing: “Dit mag je met recht een mega-productie noemen. De voorbereidingen startten een klein jaar geleden voor deze Global Conference van Philips Consumer Lifestyle. Verspreid over verschillende locaties in Amsterdam, zoals de P.T.A, het Muziekgebouw aan het IJ, de Ocean Diva en Pakhuis de Zwijger, vonden diverse live events plaats voor steeds wisselende doelgroepen. Terwijl op de ene locatie een event werd gerealiseerd, waren we op een andere locatie aan het repeteren of opbouwen.”