Merk Fryslân lanceert campagne 'Druk Hè?' | Conference Matters

Merk Fryslân lanceert campagne ‘Druk Hè?’

Regiomarketingorganisatie Merk Fryslân lanceerde op 11 april de nieuwe campagne Druk hè?.  De organisatie wil op deze manier de voordelen van een zakelijke bijeenkomst in Friesland bij meetingplanners onder de aandacht brengen. De campagne ging van start met de lancering van video’s via het LinkedInkanaal van Meetinfriesland.nl en het Facebookkanaal van Friesland.nl.

Meet in Friesland

De zakelijke campagne richt zich op meeting- en eventplanners die op zoek zijn naar een ander alternatief voor de Randstad. Friesland is nog niet bij iedereen top of mind als zakelijke destinatie. Vaak wordt gedacht, dat de afstand te groot is. In de campagne worden de voordelen van Friesland benadrukt: weinig files, lage parkeertarieven  en voldoende parkeerplekken. Even weg uit de drukte zorgt bovendien voor meer inspiratie en creativiteit.

Martin Cnossen, directeur Merk Fryslân laat weten vooral de focus te willen leggen op kwaliteitstoerisme. ‘We vinden het belangrijk de (zakelijke) toerist aan te trekken, die bewust kiest voor de rust en ruimte die Friesland biedt.’

Ruimtereis

Meeting-, event- en reisplanners, maar ook vakbladen krijgen binnenkort de gelegenheid een ruimtereis naar Friesland te maken. Zowel leisure als het zakelijk toerisme zijn onderdeel van de campagne. Daarnaast wordt de campagne ondersteund door abri’s op 86 stations, waarvan 75 stations in steden met meer dan 100.000 inwoners. Voor meer informatie zie ook: Meetinfriesland.nl/ruimtereis of bekijk de video.