Congressen

Michèle van de Craats, Mirre van Tilburg en Oliver Talens ontvangen Lintje voor Live

Oliver Talens, Mirre van Tilburg en Michèle van de Craats

Michèle van de Craats (Politie Nederland), Mirre van Tilburg (Capgemini) en Oliver Talens (Vlirdens) ontvingen op 24 januari een Lintje voor Live, tijdens een feestelijk programma ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan van IDEA.

De vakvereniging van onafhankelijke livecommunicatie- en eventbureaus kent de lintjes toe aan mensen die zich hebben onderscheiden op het gebied van livecommunicatie.

Van stoelen naar doelen

Zo heeft Michèle van de Craats in haar rol als Coördinator Team Congressen & Evenementen een belangrijke transitie doorgevoerd bij Politie Nederland. Met als credo ‘van stoelen naar doelen’ is er een volledig impact gestuurde manier van werken gerealiseerd en zijn acht eventorganisatoren zich ontwikkeld tot één team van vijftien live-communicatieprofessionals.
Bovendien heeft zij met haar team de COVID-periode optimaal benut, door het ontwikkelen van een vaste (digitale) event studio in HUB50 in Utrecht voor het creëren en delen van content.

Ambassadeur voor live ontmoetingen

Mirre van Tilburg krijgt het Lintje voor Live vanwege haar ambassadeurschap voor live ontmoetingen. Ze is naast Head of Events bij Gapgemini ook jurylid voor de internationale Best Event Awards (BEA’s) en jurylid voor de Nederlandse vakprijs Gouden Giraffe.
Als mede-beoordelaar van de ingezonden events signaleert Van Tilburg trends en kan zij middels haar beoordeling een signaal afgeven richting de branche. Vanuit haar betrokkenheid bij een groot scala aan events, zowel in Nederland als daarbuiten, onderstreept zij de kracht van live events.

Bedrijfsoverstijgende waarde

Vlirdens, specialist in workforce management heeft 15 jaar geleden de toon gezet met de start van een kennisevent, dat ondertussen als ‘congrestival’ – met focus op beleving – is uitgegroeid tot een begrip in de wereld van personeel planners. Daar zijn zesjaar geleden de WFM Awards bijgekomen.
Beide events zijn uitgegroeid tot tradities met een groot bereik en bewezen effect op het vlak van meer zichtbaarheid en merkwaarde onder grote organisaties.
Marketing- en salesmanager Oliver Talens heeft een Lintje voor Live ontvangen voor deze effectieve inzet van live en de bedrijfsoverstijgende waarde ervan voor de WFM-sector.

 

Op de foto: Oliver Talens, Mirre van Tilburg en Michèle van de Craats

Fotograaf: Jan Buteijn


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief