Monaco Convention Bureau wint ICCA Best Marketing Award | Conference Matters

Monaco Convention Bureau wint ICCA Best Marketing Award

Het Monaco Convention Bureau heeft de ICCA Best Marketing Award gewonnen voor haar marketingcampagne, die gericht was op het wegnemen van negatieve stereotypen van deze congresbestemming in de associatiemarkt. De winnaar werd bekend gemaakt tijdens de slotceremonie van het 53e ICCA Congres, dat plaatsvond van 1 – 5 november in Antalya, Turkije.
Amsterdam Marketing en Wonderful Copenhagen Convention Bureau waren ook in de race voor deze award. De drie finalisten presenteerden hun marketing campagne tijdens het congres, waarna de deelnemers hun stem konden uitbrengen. Dit resultaat telde evenredig met het oordeel van de jury mee in de uiteindelijke bepaling van de winnaar.

De ICCA Best Marketing Award werd in 1997 geïntroduceerd om waardering te geven aan bijzondere prestaties van organisaties op het gebied van marketing van hun bestemming of product.

Wonderful Copenhagen Convention Bureau is de winnaar van de ICCA Best PR Award, met haar #BeeSustain-campagne waarmee het congresbureau ook was genomineerd voor Best Marketing Award.  De overige drie finalisten waren Abu Dhabi National Exhibition Company (ADNEC), German Convention Bureau (GCB) en Malaysia Convention & Exhibition Bureau. Het is de derde keer dat deze prijs werd uitgereikt.