Mr Holland promoot Dutch Meeting Design op IMEX | Conference Matters

Mr Holland promoot Dutch Meeting Design op IMEX

De Meet Mr Holland campagne van het NBTC wordt op de vakbeurs IMEX in Frankfurt aangevuld met het thema Van Dutch Design naar Meeting Design. Mr Holland laat internationale meetingplanners kennismaken met de Nederlandse kijk op het vak Meeting Design.

Aanleiding voor het thema is het onlangs verschenen boek Into the Heart of Meetings, het eerste boek ter wereld dat zich specifiek richt op meeting design. Het boek is geschreven door de twee Nederlandse auteurs Mike van der Vijver en Eric de Groot. Het biedt verrassende inzichten over de grondbeginselen waarop het beroep van Meeting Designer is gebaseerd. Op een vertellende manier schrijven deze Nederlandse auteurs over meeting design, welke kwesties er spelen en hoe deze zijn op te lossen.

Mr Holland biedt meeting planners tijdens de internationale vakbeurs IMEX in Frankfurt een gratis consult aan met een van de Nederlandse auteurs. Daarnaast kunnen meetingplanners door middel van een eenvoudige tool op de website www.meetmrholland.com een begin maken met het ontwerpen van hun eigen bijeenkomst in Holland.

Mr Holland is de ambassadeur van zakelijk Nederland en wijst de doelgroep op bijzondere zakelijke locaties en typisch Nederlandse gebruiken, om zo uiteindelijk meer zakelijke bijeenkomsten in Nederland te realiseren. In de aanloop naar IMEX Frankfurt laat Mr Holland zien hoe Nederland al jaren interieurs over de hele wereld verandert met Dutch Design. Sinds kort verandert Nederland ook de meeting industrie door middel van zijn kijk op Meeting Design.