NBTC lanceert nieuwe campagne voor Nederland als bestemming voor zakelijke bijeenkomsten | Conference Matters
NBTC Campaign #likeholland

NBTC lanceert nieuwe campagne voor Nederland als bestemming voor zakelijke bijeenkomsten

#Likeholland vormt de leidraad van de nieuwe campagne voor Nederland als bestemming voor zakelijke bijeenkomsten. NBTC zal deze promotiecampagne lanceren tijdens de internationale meetingvakbeurs IMEX 2018 in Frankfurt.

We like Holland, Be like Holland

Het concept #likeholland kan op twee manieren worden gebruikt: We like Holland en Be like Holland.

Met #likeholland geeft NBTC zakelijk Nederland een campagne die zich richt op meeting planners in Europa en Noord-Amerika, met als doel de bekendheid van Nederland als vergaderland te vergroten en meer zakelijke bijeenkomsten naar ons land te halen. De nieuwe campagne is de opvolger van de succesvolle Mr Holland-campagne die liep van eind 2011 tot en met eind 2016.

Nederland congresland

De campagne #likeholland belicht de sterke kanten van Nederland voor meetings en congressen op een originele, persoonlijke en ludieke Hollandse manier. Internationale meeting planners maken zo kennis met Nederland als een ruimdenkend, gastvrij en ondernemend vergaderland met een goede infrastructuur en connectiviteit en waardevol  ecosysteem voor het organiseren van zakelijke bijeenkomsten.

IMEX 2018

NBTC gaat de #likeholland-campagne lanceren tijdens IMEX 2018 in Frankfurt, waar de Nederlandse marketingorganisatie verantwoordelijk is voor het Holland-paviljoen. De internationale vakbeurs voor meetings, congressen en events vindt plaats van 15 tot en met 17 mei in Messe Frankfurt.