NBTC wint twee awards met Mr Holland-campagne | Conference Matters

NBTC wint twee awards met Mr Holland-campagne

NBTC Holland Marketing heeft twee Meetings Industry Marketing Awards (MIMA) gewonnen met de Mr Holland-campagne. Brons in de categorie Brand Marketingcampagne en zilver voor de beste social-mediacampagne. De awards werden maandag 20 oktober uitgereikt in Londen.
De MIMA wordt georganiseerd door het Engelstalige Meetings & Incentive Travel magazine. Sinds 2002 worden bijzondere campagnes in de congres- en vergaderbedrijfstak, en de marketeers die eraan bijdragen, in het zonnetje gezet.
“Deze awards zijn een erkenning en een opsteker voor NBTC én onze partners. De jury heeft in haar rapport aangegeven onder de indruk te zijn van de originaliteit van onze crossmediale campagne en dat is gezien de concurrentie in het veld een groot compliment”, aldus Eric Bakermans, manager Meetings & Congressen van NBTC.
 

Mr Holland-campagne

NBTC voert sinds eind 2011 de Mr Holland-campagne op de internationale vergadermarkt. Met deze campagne richt NBTC zich op corporate meetingplanners in Europa en Noord-Amerika. Het doel is om de bekendheid van Nederland als vergaderland te vergroten en daarmee het aantal zakelijke bijeenkomsten in Nederland te stimuleren.

In 2013 bezochten zo’n 450.000 internationale zakenreizigers ons land voor een vergadering en dat is goed voor een economische waarde van ruim 245 miljoen euro.