NH Hotel Group lanceert nieuw meetingconcept | Conference Matters

NH Hotel Group lanceert nieuw meetingconcept

NH Hotel Group heeft tijdens IMEX in Frankfurt haar nieuwe meetingconcept gelanceerd. Onder de noemer “NH MEETINGS: inspire.create.enjoy.” heeft NH zeven elementen in deze nieuwe propositie geformuleerd, waaronder Eco-friendly meetings en gratis, snellere Wi-Fi.
Commercial Director Marije Hooijer: “Onze jarenlange ervaring met meetings en events zorgt ervoor dat we in staat zijn om uniformiteit te combineren met flexibiliteit. Beiden zijn nodig om de verwachtingen die onze klanten hebben te kunnen waarmaken. Met het NH Meetings concept kunnen we deze verwachtingen zelfs overtreffen.”

De zeven kernelementen van het meetingconcept:

1. Ambassador Service: één contactpersoon voor het gehele traject van voorbereiding, uitvoering en evaluatie. Het traject wordt hiermee een teamprestatie waarin klant en ambassadeur samen naar het gezamenlijk doel en maximale resultaat toewerken.
2. Specialized Advisory Service: Elk evenement in elke sector heeft haar eigen karakteristieken. NH Hotel Group zorgt voor persoonlijk advies op maat, gebaseerd op jarenlange ervaringen, inzichten, resultaten en de specifieke behoeften van de sector. 
3. Customized Professional Response: Binnen 2 uur na aanvraag reactie en binnen 24 uur een complete offerte, met daarin alle services die zullen bijdragen aan het succes van het event.
4. Free, Easy Wi-Fi: Snellere en eenvoudig toegankelijke Wi-Fi in alle ruimtes van het hotel, met een verdubbelde capaciteit van 0.5MB in NH Hotels en 1.0MB in NH Collection en nhow hotels.
5. Tempting Breaks: Door het gevarieerde, gezonde en aantrekkelijke gastronomische aanbod verandert de koffiepauze in een belevenis op zich en zijn de breaks optimaal afgestemd op smaak- en dieetwensen.
6. Eco-Friendly Meetings: voor iedereen die duurzaamheid net zo hoog in het vaandel heeft staan als NH Hotel Group zelf, biedt het nieuwe concept inzicht in de CO2 footprint van de meeting of het event. Deze is zo laag mogelijk door het gebruik van milieuvriendelijke papierproducten, lager energieverbruik, LED-verlichting en toegang tot groene transportmiddelen.
7. Always Yes! Geen nul op het rekest, dat is het commitment van NH Hotel Group naar haar klanten.

Strategie

Meetings en events vertegenwoordigen 25% van de jaaromzet van NH Hotel Group en spelen een zeer belangrijke rol in het strategische  Vijfjarenplan van NH Hotel Group, dat eerder dit jaar gepresenteerd werd. Het meetingconcept wordt geïmplementeerd in alle 375 hotels van NH Hotel Group. Aanvullende services worden momenteel getest met als doel om deze eind 2014 en begin 2015 op te nemen in het aanbod.