NH Hotel Group op zomertour in een hotelkamer op z'n kop | Conference Matters

NH Hotel Group op zomertour in een hotelkamer op z’n kop

NH Hotel Group is van 8 augustus tot 4 september 2019 op zomertour en doet daarbij zes steden in Duitsland, België en Nederland aan. De eerste stop van de ‘hotelkamer op z’n kop’ en de ‘pratende koffer’ was op 8 augustus in de Beierse hoofdstad München. De reis gaat verder via Frankfurt, Hamburg, Düsseldorf en bereikt via Brussel zijn eindbestemming Amsterdam.

Hotelkamer op z’n kop

De koffer spreekt voorbijgangers aan en nodigt hen uit om in een hotelkamer van NH Hotels op hun kop te gaan staan, dat wil zeggen, er is speciaal voor deze actie een hotelkamer op z’n kop gemaakt, zodat men er een ludieke foto kan maken en deze op social media plaatsen. Op elke actiedag verloot de hotelketen een overnachting voor twee personen. Tijdens deze activatie gaat het om persoonlijk contact met de mensen in de stad. Wanneer het publiek na deze actie een memorabele hotelervaring heeft beleefd en met een glimlach op het gezicht wegloopt dan is de missie van NH Hotels geslaagd.

NH Hotels maakt een continue groei door zich aan te passen aan de veranderende eisen en behoeften van zakenreizigers en toeristen”, aldus Stefanie Schubert, directeur Marketing, E-Commerce & Communication. “Met deze opvallende actie willen we iedereen de hotelervaring bij NH Hotels op ludieke wijze laten beleven. Wij hopen hiermee een positieve associatie met het hotelmerk teweeg te brengen en de relatie met de gemeenschap in de steden waar wij aanwezig zijn verder te versterken.”