Nieuwe #BeAwesome #EIBTM14 campagne van start | Conference Matters

Nieuwe #BeAwesome #EIBTM14 campagne van start

EIBTM is een social media campagne gestart om in contact te komen met de online community voorafgaand aan de beurs. #BeAwesome #EIBTM14 moedigt deelnemers aan om te delen wat zij uit de komende editie van EIBTM willen halen, of het nu is vanuit een zakelijk of persoonlijk perspectief.
“EIBTM draait niet alleen om business”, stelt Graeme Barnett, EIBTM Senior Exhibition Director Reed Travel Exhibitions. “We zijn waarschijnlijk het grootste event in deze industrie, met zo”n 15.000 community-leden die een groot deel van de week in Barcelona zijn. Er zal een grote buzz op de beursvloer zijn, veel plezier bij de netwerkevenementen en natuurlijk tijdens Club Night. We denken dat EIBTM op vele manieren geweldig is en we willen dat de gemeenschap er actief bij betrokken is door het plaatsen van hun selfies en opmerkingen en het volgen van de onze. Het biedt grote social media kansen voor iedereen die deelneemt.”
 
EIBTM 2014 vindt plaats van 18 tot en met 20 november in Fira Barcelona.