Noordwijk wint bid DNA congres | Conference Matters

Noordwijk wint bid DNA congres

Noordwijk Marketing heeft het bid gewonnen voor het eerste congres van De Nederlandse Associatie (DNA). Het tweedaagse congres wordt gehouden op 2 en 3 juni 2016 voor ruim 500 verenigingsprofessionals en vindt plaats in het NH Conference Centre Leeuwenhorst. Op de openingsavond wordt er een diner en feestavond georganiseerd aan het strand bij Alexander Beach Club.
De Nederlandse Associatie is een vereniging van, voor en door Nederlandse verenigingen en verenigt brancheverenigingen, beroepsverenigingen, federaties, paritaire organisaties, fondsen en ledenorganisaties. “Een zeer interessante doelgroep voor Noordwijk aangezien de verenigingen individueel ook bijeenkomsten en congressen organiseren. Dit betekent ruim 500 potentiële opdrachtgevers onder 1 dak”, aldus Sandra Nonhebel, product manager zakelijke markt van Noordwijk Marketing.

Noordwijk Marketing liet in de bidprocedure onder andere de steden Rotterdam en Den Haag achter zich. Nonhebel: “Tijdens de site visit in augustus hebben we Noordwijk van haar beste kant laten zien. De organisatie was meteen gecharmeerd van de congreslocatie en de combinatie die gemaakt kon worden met een locatie aan het strand. En daar is juni een perfecte maand voor”.

Het tweedaagse congres staat in het teken van netwerken en delen van nieuwe ontwikkelingen en best practices. Noordwijk Marketing verzorgt de promotionele ondersteuning van het congres.