Noordwijkse hoteldirecteuren delen bed(den) | Conference Matters

Noordwijkse hoteldirecteuren delen bed(den)

Vier Noordwijkse hoteldirecteuren deelden deze week voor één keer met elkaar het bed. De heren Joost van Beek (NH Conference Centre Leeuwenhorst), Eugène de la Croix (Palace Hotel), Stephan Stokkermans (Grand Hotel Huis ter Duin) en Jaap Liethof (Hotels van Oranje) kropen gebroederlijk onder de lakens en gaven hiermee het startschot voor de campagne ‘Noordwijk Nights’.

Initiatiefnemer Noordwijk Marketing wil met de campagne haar positie als ‘tweede congresstad van Nederland’ verstevigen. Vier ogenschijnlijk elkaar beconcurrerende hotels werken binnen de campagne nauw samen en bieden hun zakelijke klanten gratis overnachtingen in een hotel naar keuze aan.

Concreet komt de actie erop neer dat zakelijke klanten die in de periode van 1 november 2009 tot 1 april 2010 een vergadering, congres, evenement of andere bijeenkomst in een van de vier Noordwijkse hotels boeken, gratis Noordwijk Nights (overnachtingen) ontvangen voor de volgende bijeenkomst. Het aantal nachten is afhankelijk van de boekingswaarde van de bijeenkomst, als een soort spaarsysteem. In welk hotel de nachten worden verzilverd bepaalt de klant zelf.

Flinkerbusch, directeur van Noordwijk Marketing: “Voor zover wij weten zijn we de eerste congresdestinatie in Europa die een dergelijke samenwerking op poten zet. We verwachten met deze actie een stijging van boekingen en zullen in de toekomst de meeting- en event planners blijven verrassen. Daarnaast levert het ons in dit stadium veel energie en ideeën op voor verdergaande samenwerking.”