‘Doet mijn werk ertoe en wat draag ik bij?’

De jongere generatie gaat voor relevantie, voelt de druk om te presteren en wil daarom meteen weten wat er mogelijk is binnen een bedrijf, stelt...

‘Geestelijke gezondheid krijgt meer aandacht’

De toenemende aandacht voor duurzaamheid gaat niet alleen over milieu en verspilling, maar ook over welzijn, merkt Sanne Bonten (27), Cluster Sales Manager bij de...

‘Bleisure gaat een grotere rol spelen’

Meer inclusiviteit bij besprekingen en besluitvorming is nodig om ervoor te zorgen dat de eventsector relevant blijft, meent Lisa Diepstraten, marketingcoördinator van het Nederlands Bureau...

Waarom visual storytelling een blijvertje is

Hybride evenementen geven het risico dat je onderweg één van de twee doelgroepen kwijtraakt, stelt Thomas Mulder (29), managing director van We Are Live, dat...

De nieuwe generatie in cijfers

Live-communicatie is een brede sector waarin veel jongeren werken. Het is ook een sector die nog altijd herstellende is van de coronacrisis en waar het...

Waarom duurzaamheid veel verder gaat dan catering

Laura Schippers (27), accountmanager bij eventlocatie Studio 21, ziet voor de toekomst van het vak een voorname rol voor technologie, maar duurzaamheid staat daar nog...

‘In de eventbranche is het nu echt aan de jongeren’

Het liefst maakt hij op maat gemaakte concepten, maar de behoefte aan plug and play is groot, merkt Milan Gennissen. Zijn bedrijf Meisjes van de...

‘Er is een andere, gedeelde mentaliteit nodig’

Ontzorging van exposanten staat centraal in het werk van Kayleigh Heeregrave, manager Exhibitor Services, Hotel Services & Front Office bij MECC Maastricht. Zij ziet onder...

Trends in eventtech: Digitale oplossingen verrijken de beleving

There’s an app for that. Het is een gevleugelde uitspraak die nog steeds opgaat: veel zaken die we voorheen offline deden, zijn tegenwoordig in een...