Congressen

Obsession brengt live communicatie online

Obsession Live Communication (OLC) heeft het specialisme van online communicatie in huis gehaald. Door deze uitbreiding is het in live communicatie gespecialiseerde bureau in staat om haar concepten online te versterken en daarmee de werkingsduur van evenementen te verlengen. Geïnteresseerden kunnen op 3 juni kennis maken met de nieuwe dienstverlening tijdens een lunchsessie.

Thomas Wieringa van OLC: “Wij investeren veel tijd in kennisontwikkeling en innovatie op het gebied van eventmarketing en live communicatie. Het viel ons op dat er een duidelijke meerwaarde zit in online communicatie trajecten met als uitgangspunt events. In combinatie met de groeiende vraag, hebben we besloten om dit specialisme in huis te halen. Dit heeft voor onze klanten een duidelijke meerwaarde. Zo zijn we nu in staat om vanaf het eerste moment online communicatie mee te nemen in onze conceptfase. We combineren dus het beste van twee werelden om uiteindelijk de impact van een event te vergroten. Een ander belangrijk punt is het geven van een goed en onderbouwd advies. Het is namelijk niet altijd zinvol om een online traject in te zetten. Dat moet je ook kunnen adviseren.”

Obsession Live Communication houdt op 3 juni een lunchsessie voor geïnteresseerden. Aan de hand van een aantal best practices zal dieper worden ingegaan op deze nieuwe dienstverlening. Mocht u geïnteresseerd zijn, dan kunt u zich aanmelden bij Thomas Wieringa via thomas@obsession.nl.

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief