Opinionmeter bepaalt klanttevredenheid Bel Air Den Haag | Conference Matters

Opinionmeter bepaalt klanttevredenheid Bel Air Den Haag

Bel Air Den Haag is het eerste hotel in Nederland dat werkt met Opinionmeter, expert op het gebied van klanttevredenheids onderzoek via mobiele apparatuur. Hierdoor kunnen de gasten van het hotel via een App al tijdens hun bezoek hun mening geven over de dienstverlening.

Opinionmeter International is vanuit de Verenigde Staten ruim 40 jaar actief op het gebied van onderzoek en breidt haar activiteiten uit naar de Benelux. 

“Wij zijn blij met het toevoegen van Bel Air Hotel Den Haag aan ons portfolio. Daar waar klanten intensief beleven, is onze dienstverlening het beste inzetbaar”,  aldus Victor Pardaans, Directeur Opinionmeter voor de Benelux. “Tegenwoordig worden organisaties te snel be- of veroordeeld via Social Media zoals twitter, of beoordelingssites en krijgen organisaties niet (meer) of te laat de gelegenheid om te reageren. Wij bieden onze klanten de gelegenheid om meningen ‘Real Time’ te verzamelen en direct daarop richting klanten actie te kunnen ondernemen.
Opinionmeter werkt via mobiele apparatuur als smartphones en tablets. Het systeem werkt met een App die het mogelijk maakt om klanten on- en offline vragen te laten beantwoorden en een QR-code die hen direct naar de vragen van de opdrachtgever brengen.

“Naast het contact met de gast na zijn of haar verblijf willen wij graag gedurende het gastverblijf de klanttevredenheid en onze eigen kwaliteit direct kunnen meten. Vandaar dat Opinionmeter perfect aansluit bij onze strategie”, aldus Stephan van der Meulen, General Manager van het Haagse hotel. “Deze nieuwe klanttevredenheid technologie past direct bij onze formule, wij willen graag de verwachtingen van gasten overtreffen en wij geven iedereen nu de mogelijkheid om ons effectiever te beoordelen, voordat ze vertrekken, zodat we tijdens het verblijf direct actie kunnen ondernemen”.