Congressen

Opkomst educational ''Overtuigingskracht'' boven verwachting

MPI en SITE organiseerden op donderdag 10 november gezamenlijk een educational over overtuigingskracht. De opkomst in Bilderberg ’t Speulderbos in Garderen was boven verwachting hoog.De deelnemers werden na een korte introductie direct in kleine groepen verdeeld en aan het werk gezet. Drie cases werden behandeld met steeds een ‘overtuigende’ hoofdrol voor een andere doelgroep: supplier, corporate planner of incentivebureau / pco. Zowel vanuit de deelnemers als vanuit Arthur Noordhuis van het Nederlands Debat Instituut kwam na afloop van de korte presentaties een terugkoppeling. Op deze manier werden theorie en praktijk op een aanstekelijke wijze gekoppeld.

"Noordhuis gaf een heldere uiteenzetting over de diverse elementen die nodig zijn om optimaal van je eigen overtuigingskracht gebruik te kunnen maken", vertelt Champ Bouwman, die de marketing & communicatie namens MPI verzorgt. "Aan de hand van soms hilarische voorbeelden deelde hij met de deelnemers het geheim van het overtuigen. Na de zeer praktisch ingestelde educational konden de deelnemersmet handige tips, tricks en handvatten huiswaarts keren. Maar niet voordat er natuurlijk een drankje werd gedronken tijdens de netwerkborrel."

 Wie meer informatie wil omtrent het optimaliseren van de eigen overtuigingskracht, kan een mailtje sturen naar: info@mpiweb.org.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief